Počet zobrazení stránky

čtvrtek 14. února 2013

Grillhammer 2013

Asi největší herní události (tedy určitě pro mne) je akce s názvem Grillhammer. Původně se jednalo o víkendovou akci pro "zvané". Proběhla grilovačka, steaky, zábava a celý víkend se hrál Warhammer 40000 a Warhammer Fantasy. První ročník byl někdy před pěti? lety. Hlavní osobou, organizátorem je Jindřich aka Uzmtsr a jeho obětavý tým kolegů z Hradce Králové.

Postupem času se z této privátní komorní akce stala akce veřejná a začala získávat na objemu - co do počtu hráčů, tak do počtu herních titulů.

Uběhl nějaký ten rok a náhoda v podobě příšerné bouřky tomu chtěla, že se jeden z ročníků uskutečnil v hangáru na letišti u města Skuteč. Sešlo se velké množství lidí. Hrálo se spousta různých her. Od figurkových po deskovky. Warhammer byl asi nejvíc zastoupenou hrou, ale jednoznačně zde byl vidět patrný odklon. Nastala přirozená změna. Čím víc lidí, tím víc chutí a na akci se dalo zahrát víc různých titulů, než jen Warhammer.

Další krok, který následoval byl bezesporu krokem správným. Organizátoři následující ročník 2012 označili za herní CON a stavidla byla otevřena. Proběhla i určitá snaha o organizování programu conu, tak aby to nebyla pouhá změť hráčů a jejich her. Určitě dobrý nápad a přínos celé věci. Bylo možno navštívit tzv. bloky - ať už herní, nebo bloky vedené formou workshopu.

Je tu rok 2013 a já jsem pln očekávání. Pevně věřím, že po loňských zkušenostech se letošní ročník opět podaří chlapcům z Hradce Králové perfektně připravit.

Zaslechl jsem i informaci, že letos poprvé bude možná Grillhammer již od čtvrtka až do neděle. Těším se, jak budou připraveny herní bloky a workshopy. Těším se na hraní her a těším se na lidi.

Ale aby toho nebylo málo... Grillhammer není jen o hraní her. V sobotu večer se koná tradiční koncert punkové skupiny Benjamin Band

Na letišti je zajištěn luxusní nocleh v pokojích ubytovny, nebo je možno přespat ve stanu. V restauraci je snídaně, oběd večeře... občerstvení.

Bezvadné zázemí tomu všemu dává další hvězdičku.

No, ale i já mám své plány s Grillhammerem. Letos bych chtěl na Grillhammeru dva stoly pro hru Napoleon a doufám, že nás tam přijede s touto hrou minimálně 4 až 6 lidí. V roce 2012 jsem tam byl sám a prvně jsem hru představil. Od té doby se hodně věcí změnilo.

Takže tímto bych chtěl dát na vědomí všem hráčům figurkových, kartičkových a deskových her, že Grillhammer je must-be-there akce a kvapem se blíží!




1 komentář: